Studenci
Harmonogram sesji egzaminacyjnej
Studia I stopnia
Opiekunowie I roku
Inżynieria Metali Nieżelaznych
| Ekoprojektowanie i Cyfryzacja Technologii Materiałowych
dr inż. Małgorzata Zasadzińska | Inżynieria Produkcji i Jakości
|
Rozkład zajęć
Terminy Konsultacji Pracowników WMN
Rozkład zajęć w semestrze zimowym 2024/25
UWAGA! Zamieszczony rozkład jest rozkładem wstępnym i będzie ulegał modyfikacjom. Ostatnia aktualizacja: 24.10.2024 r.
Dyplomowanie inżynierskie
EGZAMIN KIERUNKOWY:
Ogólny egzamin KIERUNKOWY w roku akademickim 2024/2025 odbędzie się w następujących terminach:
- Termin I - 20.01.2025 (poniedziałek) - rejestracja projektu do 14 stycznia 2025 r. (tj. wtorek):
kierunek IPJ: godz 10:00, sala 116c i 223 (podział osób na konkretne sale zostanie podany po dniu 14.01.2025)
kierunek IMN: godz 11:00, sala 116c - Termin II - 27.01.2025 (poniedziałek) - sala 116c, godz.9:00 - rejestracja projektu do 21 stycznia 2025 r. (tj. wtorek)
Egzamin kierunkowy będzie przeprowadzany w trybie stacjonarnym, w salach komputerowych (116C oraz 223) przy wykorzystaniu platformy UPeL.
UWAGA! Osoby, które zakończą proces rejestracji projektu w systemie USOS/APD po datach wyznaczonych na jego złożenie będą przystępować do egzaminu kierunkowego w kolejnym terminie (za ostateczną datę rejestracji system uznaje datę opinii Recenzenta).
EGZAMIN DYPLOMOWY – INŻYNIERSKI (obrona projektu dyplomowego):
Obrona projektu inżynierskiego dla osób, które uzyskają pozytywny wynik z ogólnego egzaminu kierunkowego w I terminie odbędzie się w następujących terminach:
- Inżynieria Metali Nieżelaznych:24.01.2025 (sala oraz godzina obrony projektu będzie widoczna w USOS/APD po dniu 20.01.2025)
- Inżynieria Produkcji i Jakości: 23.01.2025 oraz 24.01.2025 (sala oraz godzina obrony projektu będzie widoczna w USOS/APD po dniu 20.01.2025)
Obrona projektu inżynierskiego dla osób, które uzyskają pozytywny wynik z ogólnego egzaminu kierunkowego w II terminie odbędzie się w następujących terminach:
- Inżynieria Metali Nieżelaznych: 31.01.2025 (sala oraz godzina obrony projektu będzie widoczna w USOS/APD po dniu 27.01.2025)
- Inżynieria Produkcji i Jakości: 30.01.2025 (sala oraz godzina obrony projektu będzie widoczna w USOS/APD po dniu 27.01.2025)
Obrony projektów inżynierskich będą przeprowadzane w formie stacjonarnej na Wydziale (Student zabiera na obronę jeden egzemplarz oprawionego projektu dyplomowego).
Godzina egzaminu dyplomowego oraz numer sali będą widoczne po zalogowaniu się na indywidualne konto studenta w systemie USOS.
Terminy egzaminów wstępnych na studia stacjonarne II stopnia znajdują się w zakładce Kandydaci.
PYTANIA NA EGZAMIN KIERUNKOWY (2023/2024):
Wymogi edytorskie pisania projektów dyplomowych
Zasady Rejestracji Projektu Dyplomowego Inżynierskiego (pdf)
Zasady dyplomowania na studiach I stopnia (pdf)
Proces dyplomowania - instrukcja dostępna pod adresem https://www.cok.agh.edu.pl/usos/usos-dla-studenta
Odbiór dyplomów https://www.sdp.agh.edu.pl/dyplomy-2021/
DOKUMENTY:
- ZARZĄDZENIE Nr 35/2021 Rektora Akademii Górniczo-Hutniczej im. Stanisława Staszica w Krakowie z dnia 11 czerwca 2021r. w sprawie zasad obsługi prac dyplomowych w Akademii Górniczo-Hutniczej im. Stanisława Staszica w Krakowie z wykorzystaniem Jednolitego Systemu Antyplagiatowego (JSA) oraz modułu Archiwum Prac Dyplomowych (APD)
- Pismo Prorektora ds. Kształcenia ws. wzorów dokumentów w związku z wejściem w życie zarządzenia Rektora ws. APD
- Wzór strony tytułowej
- Oświadczenie - praca prawnie chroniona dla członków Komisji
- Oświadczenie - praca prawnie chroniona dla pracowników
- Wniosek o wszczęcie procedury wyjaśniającej (plagiat)
- Pismo Prorektora ds. Kształcenia ws. terminów wprowadzania do modułu APD projektów dyplomowych oraz prac dyplomowych
Informacje
INFORMACJE DLA STUDENTÓW I ROKU
Studenci I roku bezwzględnie zobowiązani są do dostarczenia do Dziekanatu poniższego dokumentu:
- oryginału zaświadczenia lekarskiego (wydanego na podstawie skierowania na badanie otrzymanego przy rekrutacji).
Odbiór w Dziekanacie legitymacji studenckich i zaświadczeń o statusie studenta możliwy jest od dnia 1 października br.
Termin oraz procedura zgłaszania tematów projektów dyplomowych dostępna jest w zakładce DYPLOMOWANIE INŻYNIERSKIE
Studia II stopnia
Rozkład zajęć - studia stacjonarne
Terminy Konsultacji Pracowników WMN
Rozkład zajęć w semestrze zimowym 2024/25
UWAGA! Zamieszczony rozkład jest rozkładem wstępnym i będzie ulegał modyfikacjom. Ostatnia aktualizacja: 24.10.2024 r.
Dyplomowanie magisterskie
Terminy obron prac magisterskich 2024:
- Inżynieria Produkcji i Jakości:
25.09.2024r. (rejestracja pracy magisterskiej w USOS/APD do dnia 19.09.2024 r., godz. 23:59)
14.10.2024r. (rejestracja pracy magisterskiej w USOS/APD do dnia 30.09.2024 r., godz. 23:59) - Materiały i Technologie Metali Nieżelaznych:
16.07.2024 r. (rejestracja pracy magisterskiej w USOS/APD do dnia 10.07.2024 r., godz. 23:59). - Inżynieria Metali Nieżelaznych (ścieżka: Inżynieria Nowych Materiałów):
9.07.2024r. (rejestracja pracy magisterskiej w USOS/APD do dnia 3.07.2024 r., godz. 23:59)
17.09.2024r. (rejestracja pracy magisterskiej w USOS/APD do dnia 11.09.2024 r., godz. 23:59)
24.10.2024r. (rejestracja pracy magisterskiej w USOS/APD do dnia 30.09.2024 r., godz. 23:59)
UWAGA! Osoby, które zakończą proces rejestracji w systemie USOS/APD po datach wyznaczonych na złożenie prac będą bronić się w kolejnym najbliższym terminie (za ostateczną datę rejestracji system uznaje datę opinii Recenzenta).
Obrony prac magisterskich będą przeprowadzane w formie stacjonarnej na Wydziale (Student zabiera na obronę jeden egzemplarz oprawionej pracy dyplomowej).
Termin obrony, numer sali oraz dokładna godzina egzaminu dyplomowego będą widoczne po zalogowaniu się na indywidualne konto studenta w systemie USOS.
- Procedura zgłaszania tematów , dokonywanie zmiany tematów prac dyplomowych oraz promotorów (pdf)
- Zasady rejestracji prac dyplomowych magisterskich (ostatnia aktualizacja 16.06.21)
- Wymogi edytorskie pisania prac dyplomowych
- Zasady dyplomowania na studiach II stopnia (pdf)
- Proces dyplomowania - instrukcja dostępna pod adresem https://www.usos.agh.edu.pl/usos-dla-studenta/
Odbiór dyplomów https://www.sdp.agh.edu.pl/dyplomy-2021/
DOKUMENTY:
- ZARZĄDZENIE Nr 35/2021 Rektora Akademii Górniczo-Hutniczej im. Stanisława Staszica w Krakowie z dnia 11 czerwca 2021r. w sprawie zasad obsługi prac dyplomowych w Akademii Górniczo-Hutniczej im. Stanisława Staszica w Krakowie z wykorzystaniem Jednolitego Systemu Antyplagiatowego (JSA) oraz modułu Archiwum Prac Dyplomowych (APD)
- Pismo Prorektora ds. Kształcenia ws. wzorów dokumentów w związku z wejściem w życie zarządzenia Rektora ws. APD
- Wzór strony tytułowej
- Oświadczenie - praca prawnie chroniona dla członków Komisji
- Oświadczenie - praca prawnie chroniona dla pracowników
- Wniosek o wszczęcie procedury wyjaśniającej (plagiat)
- Pismo Prorektora ds. Kształcenia ws. terminów wprowadzania do modułu APD projektów dyplomowych oraz prac dyplomowych
Informacje
INFORMACJE DLA STUDENTÓW I ROKU II Stopnia
Studenci I roku bezwzględnie zobowiązani są do dostarczenia do Dziekanatu następujących dokumentów:
- oryginału zaświadczenia lekarskiego (wydanego na podstawie skierowania na badanie otrzymanego przy rekrutacji)
- oryginału dyplomu ukończenia studiów I-stopnia (jeżeli nie został on dostarczony do Centrum Rekrutacji).
Termin oraz procedura zgłaszania tematów prac dyplomowych dostępna jest w zakładce DYPLOMOWANIE MAGISTERSKIE
Praktyki studenckie
Pełnomocnik Dziekana ds. Praktyk:
- Inżynieria Metali Nieżelaznych / Inżynieria Produkcji i Jakości
dr inż. Grzegorz Włoch
A-2, I p., pok. 112
tel.12 617 44 43, grzegorz.wloch@agh.edu.pl
Wytyczne w sprawie odbywania i zaliczania obowiązkowych praktyk na WMN
Staż w ramach POWER nie może zastępować praktyki zapisanej w toku studiów.
OFERTY PRAKTYK:
- 13.12:2022 - Program stażowy zainSTALujsie w ArcelorMittal Poland
Treść ogłoszenia:
Idąc dalszym śladem poszukiwań kandydatów na stanowiska inżynierów
w naszej firmie, zwracam się z prośbą o poinformowanie studentów
uczelni o programie stażowym zainSTALujsię, który cieszy się już
liczbą 31 nowozatrudnionych osób po studiach. Nasze hasło przewodnie
– feel the steel – ma na celu zachęcić młode osoby do pracy w
przemyśle stalowym. Proponujemy studentom umowę o pracę, 12
miesięczny staż, możliwość elastycznego wymiaru pracy (od 20 godzi
tygodniowo, czyli ½ etatu), rozwój pod okiem doświadczonego mentora
oraz perspektywę zatrudnienia w przyszłości.
Aktualnie mamy otwarte 13 rekrutacji, w tym trzy rekrutacje do naszego
nowego zespołu Dekarbonizacji.
Rekrutacje do naszego oddziału w Chorzowie:
Młodszy specjalista – stażysta Technolog (Inżynieria
materiałowa, metalurgia)
Młodszy specjalista – stażysta Mechanik (Mechanika i budowa
maszyn, mechatronika lub pokrewne)
Młodszy specjalista – stażysta Elektryk (Elektryka,
elektrotechnika lub pokrewne)
Rekrutacje do naszego oddziału w Dąbrowie Górniczej:
Młodszy specjalista – stażysta ds. jakości [4] (Zarządzanie i
inżynieria produkcji, inżynieria i zarządzanie procesami
przemysłowymi, inżynieria produkcji i jakości oraz pokrewne)
Młodszy specjalista – stażysta ds. jakości procesu [5] (Inżynieria
materiałowa, inżynieria mechaniczna i materiałowa, inżynieria i
zarządzanie procesami przemysłowymi, zarządzanie i inżynieria
produkcji, metalurgia, inżynieria i analiza danych oraz pokrewne)
Młodszy specjalista – stażysta ds. BHP [6] (Zarządzanie i
inżynieria produkcji, bezpieczeństwo i higiena pracy)
Młodszy specjalista – stażysta ds. planowania [7] produkcji
(Zarządzanie i inżynieria produkcji, inżynieria i zarządzanie
procesami przemysłowymi, inżynieria produkcji i jakości oraz
pokrewne)
Oraz wcześniej wspomniane rekrutacje do działu Dekarbonizacji. Są to
rekrutacje dla studentów zainteresowanych pracą w nieustannie
rozwijającym się sektorze, który będzie miał wpływ na
przyszłość produkcji stali. Studenci Państwa uczelni byliby dla nas
niezwykle wartościowymi kandydatami.
Junior Specialist - Mechanical Engineer
Junior Specialist - Electrical Engineer
Junior Specialist - Engineer in Project Management
Rekrutacje do naszego oddziału w Krakowie:
Młodszy specjalista – stażysta Elektronik [11] (Elektronika,
automatyka i robotyka, automatyka przemysłowa i robotyka, elektronika i
komunikacja lub elektrotechnika)
Młodszy specjalista – stażysta Automatyk [12] (Automatyka i
robotyka, automatyka przemysłowa i robotyka, elektronika i komunikacja
lub elektrotechnika) - Praktyki studenckie w instytucjach skupionych w Sieci Badawczej Łukasiewicz
Praktyki możesz realizować w następujących przedsiębiorstwach.
Dziekanat
Studia I stopnia:
- Inżynieria Metali Nieżelaznych
- Ekoprojektowanie i Cyfryzacja Technologii Materiałowych
Studia II stopnia:
- Materiały i Technologie Metali Nieżelaznych
Studia III stopnia, Szkoła Doktorska
Renata Konopczak
tel.: (12) 617 26 79
pok.: 118
e-mail: rekon@agh.edu.pl
Studia I stopnia:
- Inżynieria Produkcji i Jakości
Studia II stopnia:
- Inżynieria Metali Nieżelaznych
- Inżynieria Produkcji i Jakości
lic. Anna Kaczor
tel.: (12) 617 26 50
pok.: 117
e-mail: akaczor@agh.edu.pl
Ubezpieczenia zdrowotne
Praktyki studenckie
Sprawy socjalne:
- stypendia
- zapomogi
mgr Ewa Kurkowska-Mróz
tel.: (12) 617 26 90
pok.: 118
e-mail: kurkowskamroz@agh.edu.pl
Godziny przyjęć studentów:
- poniedziałek - godz. 10:00-13:00
- wtorek - godz. 10:00-13:00
- środa: dziekanat nieczynny
- czwartek - godz. 10:00-13:00
- piątek - godz. 10:00-13:00
Termin dyżuru dla studentów Prodziekana ds. Studenckich i Kształcenia:
- piątek w godz. 11.30-13.00
e-mail Dziekanatu: wmndziekanat@agh.edu.pl
Dokumenty i Formularze
Wzory dokumentów i formularzy
Poniższe podania stanowią wzory, które STUDENT powinien zmodyfikować dostosowując je do indywidualnej sytuacji.
Podpisane podania w formie elektronicznej w formacie PDF mogą być wysyłane wyłączenie ze skrzynki mailowej z domeny AGH na adres e-mail: wmndziekanat@agh.edu.pl ( w temacie wiadomości należy wskazać: imię, nazwisko, kierunek, rok studiów).
TERMINY SKŁADANIA PODAŃ (PDF)
Podania, które można złożyć w formie elektronicznej lub papierowej
- Podanie o zmianę semestralnego planu zajęć
- Podanie o wpis na semestr z deficytem punktów ECTS
- Podanie o wpis na semestr po zakończonym urlopie
- Podanie o udzielenie zgody na realizację przedmiotu dodatkowego
- Podanie o urlop dziekański
- Podanie o urlop okolicznościowy wynikającego z toku studiów i powtarzanie semestru
- Podanie o przepisanie oceny
- Podanie o przyznanie Indywidualnej Organizacji Studiów (IOS)
Podania, które należy składać wyłącznie w formie papierowej
- Podanie o umorzenie/ rozłożenie na raty opłaty za warunek
- Podanie o reaktywację na zasadach ogólnych
- Podanie o przeniesienie
- Oświadczenie o rezygnacji ze studiów
- Oświadczenie o zrzeczeniu się prawa do wniesienia odwołania
- Podanie o przedłużenie terminu złożenia pracy dyplomowej
- Wniosek o wydanie dodatkowego odpisu dyplomu/suplementu w języku angielskim
- Odwołanie od rozstrzygnięcia Prodziekana WMN
- Wniosek o ponowne rozpatrzenie sprawy w przypadku skreśleń i braku zgody na przeniesienie z innej uczelni bądź reaktywację
- Upoważnienie do odbioru zaświadczenia
- Formularz zgłoszenia zmiany promotora projektu dyplomowego inżynierskiego
- Formularz zgłoszenia zmiany promotora pracy dyplomowej magisterskiej
- Wniosek o wydanie ELS
Uwaga! Absolwenci, którzy zakończyli studia przed dniem 01.06.2021 zgłaszają się do dziekanatu po odbiór dyplomu z wypełnioną KARTĄ ODEJŚCIA (osoby, które zakończyły studia po ww. dacie wypełniają kartę odejścia/obiegową tylko w postaci elektronicznej w systemie USOS oraz odbierają dyplom ukończenia studiów w Sekcji Dokumentów Publicznych AGH). - Karta odejścia
Pomoc materialna
Stypendia Socjalne
Studenci pobierający stypendium socjalne w semestrze zimowym zobowiązani są do złożenia oświadczenia o braku zmiany sytuacji materialnej.
Wzory wniosków o stypendium socjalne i oświadczenia dostępne są na stronie Działu Spraw Studenckich:
Zwrot stypendium
Zwroty świadczeń nienależnie pobranych z Funduszu stypendialnego (np. z powodu utraty statusu studenta, zmiany sytuacji materialnej, pomyłek w wypłacie stypendiów) powinny odbywać się tylko i wyłącznie na poniższy numer rachunku bankowego w Banku Gospodarstwa Krajowego "Fundusz stypendialny środki z dotacji":
95 1130 1150 0012 1083 6920 0004
Dom Studnecki
Informacje dla studentów AGH (studiów stacjonarnych I i II stopnia) zainteresowanych zakwaterowaniem w domach studenckich Miasteczka Studenckiego AGH w roku akademickim 2020/2021 są publikowane na stronie systemu centralnego rozdziału miejsc, który jest dostępny pod adresem http:/akademik.agh.edu.pl.
https://akademik.agh.edu.pl/
Numer konta bankowego Wydziału Metali Nieżelaznych
NUMER KONTA BANKOWEGO WYDZIAŁU METALI NIEŻELAZNYCH:
Bank Pekao S.A. 09 1240 4722 1111 0000 4857 0714
Projekty dla studentów
POWER 3.5 II
Projekt współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Oś III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych, Nr umowy: POWR.03.05.00-00-Z309/18, Kierownik projektu - prof. dr hab. inż. Rafał Wiśniowski - Prorektor ds. Współpracy, Okres realizacji: 01.10.2019 – 30.09.2023
Więcej informacji znajdziesz na stronie projektu.
W ramach projektu, na Wydziale Metali Nieżelaznych zostaną sfinansowane w latach 2021-2022 następujące działania:
- Nieżelazny staż – płatne staże w przedsiębiorstwach branży metali nieżelaznych dla studentów,
- Zagraniczne wizyty studyjne studentów w europejskich przedsiębiorstwach branży metali nieżelaznych,
- Certyfikowane szkolenia dla studentów (Autocad, Solidworks, Metody NDT, metalografia) itp.
Wydziałowe Biuro Projektu
- Dr hab. inż. Beata Smyrak, prof. AGH, tel.12 6172695, smyrak@agh.edu.pl
- Dr inż Kinga Korzeń - tel. 12 617 2653, kkorzen@agh.edu.pl
- Dr inż. Karolina Kolczyk-Siedlecka- tel. 12 6172769, kkolczyk@agh.edu.pl
- Dr inż Katarzyna Łyp-Wrońska - tel. 126174598, klyp@agh.edu.pl
- Dr hab. inż. Monika Walkowicz, prof. AGH - tel 12 617 2653, mwa@agh.edu.pl
- Renata Konopczak - tel. 12 6172679, rekon@agh.edu.pl
- Mgr Ewa Kurkowska-Mróz - tel. 12 6172690, kurkowskamroz@agh.edu.pl
- Mgr Małgorzata Noga - tel. 12 6172666, mpata@agh.edu.pl
- Kamil Pycia -, tel. 126175042, kpycia@agh.edu.pl
Koła naukowe
Studenckie Koło Naukowe „MITHRIL"
Przejdź na wwwopiekun: dr inż. Marcin Mroczkowski mamrocz@agh.edu.pl
Studenckie Koło Naukowe „Doskonalenie jakości"
Przejdź na wwwopiekun: dr inż. Sandra Puchlerska spuchler@agh.edu.pl
Studenckie Koło Naukowe „AluminaTI”
Przejdź na wwwopiekun: dr inż. Tomasz Skrzekut skrzekut@agh.edu.pl
Studenckie Koło Naukowe „Heksagon”
opiekun: dr hab. inż. Anna Kula, prof. AGH kula@agh.edu.pl
Studenckie Koło Naukowe „InScience”
opiekun: dr hab. inż. Magdalena Luty-Błocho, prof. AGH mlb@agh.edu.pl
Erasmus+
Uczelnie współpracujące z WMN w ramach programu Erasmus +
- Technische Universitat Dresden, Niemcy – dr inż. Bartosz Sułkowski
- Technical University of Kosice, Koszyce, Słowacja – dr hab. Ewa Rudnik, prof. AGH
- Universitat Jaume I - dr hab. inż. Remigiusz Kowalik, prof. AGH
- University of Chemistry of Technology Prague - dr hab. inż. Remigiusz Kowalik, prof. AGH
- Université de Lorraine - dr hab. inż. Remigiusz Kowalik, prof. AGH
- Technical University of Clausthal - dr hab. inż. Remigiusz Kowalik, prof. AGH
- TU Bergakademie Freiberg - dr hab. inż. Remigiusz Kowalik, prof. AGH
- University of Bari Aldo Moro - dr hab. inż. Remigiusz Kowalik, prof. AGH
- University of Florence - dr hab. inż. Remigiusz Kowalik, prof. AGH
- Aalto University - dr hab. inż. Remigiusz Kowalik, prof. AGH
Wykaz umów międzyinstytucjonalnych w ramach Programu ERASMUS+ w Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie znajduje się na stronie Centrum Spraw Międzynarodowych:
http://www.erasmusplus.agh.edu.pl/umowy-miedzyinstytucjonalne-erasmus/wykaz-umow-erasmus/
Wydziałowy Koordynator Programu Erasmus +
- dr hab. inż. Remigiusz Kowalik, prof. AGH
Kontakt:
- bud. A-2, IIp, pok. 214
- tel: +48 12 617 41 28
- e-mail: rkowalik@agh.edu.pl
Rola Koordynatora Wydziałowego
- rekrutacja studentów na wyjazd na studia za granicę na Wydziale
- pomoc studentom w przygotowaniu programu studiów (uzgodnienie Learning Agreement) ze szczególną dbałością o ustalenie prawidłowej liczby punktów,
- współpraca w tym zakresie z Dziekanem Wydziału i Prodziekanem ds. Studenckich i Kształcenia,
- dostarczenie do Działu Współpracy z Zagranicą dokumentów dot. rekrutacji w terminie podanym przez DWZ
E-learning
Przejdź do UPeLLegitymacje Studenckie
mLegitymacje
AGH udostępnia „mLegitymację” studencką, którą można pozyskać za pośrednictwem systemu USOS.
Zgodnie z prawem jest to legitymacja studencka, ale wyświetlana na ekranie telefonu.
Więcej informacji wraz z instrukcją pozwalającą na uzyskanie mLegitymacji można znaleźć na stronie: www.usos.agh.edu.pl
Utracone legitymacje
Utracone legitymacje: https://www.sdp.agh.edu.pl/karty-elektroniczne-cke/utracone-els/
Biblioteka Wydziałowa
Usytuowanie: A-2, II p., pok. 206
Telefon: 012 617 26 44
Prowadzący bibliotekę: mgr Dariusz Buła
Godziny otwarcia:
- pn. - pt. 9.00 - 14.00
- śr. - nieczynne
Tematyka zbiorów:
metalurgia, metaloznawstwo, termodynamika, przeróbka plastyczna metali, inżynieria materiałowa, chemia fizyczna, elektrochemia, chemia ogólna, korozja, zarządzanie jakością, inżynieria produkcji
Sylabus
Przejdź do syllabusaUBPO
Przedmioty z Uczelnianej Bazy Przedmiotów Obieralnych
Informujemy, że studenci, którzy według Sylabusa mają realizować obowiązkowy przedmiot humanistyczny z obszarów nauk humanistycznych i nauk społecznych z UBPO wybierają go z Bloku Humanistyczno – Społecznego.
Uwaga ! W bazie UBPO pojawił się nowy Blok Innowacyjny. Każdy student może według własnych zainteresowań, nieodpłatnie realizować przedmiot z tego bloku jako przedmiot dodatkowy spoza semestralnego planu zajęć. Studenci przed dokonaniem rejestracji na przedmiot dodatkowy muszą uzyskać pisemną zgodę Prodziekan ds. Studenckich i Kształcenia na realizację przedmiotu dodatkowego (wzór podania dostępny jest w zakładce dokumenty i formularze).
Jednocześnie informujemy, że w przypadku jeśli student zdecyduje się na realizację przedmiotu dodatkowego musi go zaliczyć (w przeciwnym razie traktowany jest on jako brak i przy dokonywaniu wpisu na kolejny semestr, student musi wykazać go w przedmiotach zaległych oraz uiścić opłatę za powtarzanie przedmiotu w wysokości 10zł/godz. Punkty ECTS nie wliczają się do deficytu).
Aktualne informacje dot. UBPO oraz terminy rejestracji na przedmioty dostępne są pod adresem https://www.cok.agh.edu.pl/ubpo/